maandag 17 december 2007

Wesly Bronkhorst ruziet met Dries Roelvink

Wesly Bronkhorst: Kom maar bij mij (76)

‘Kom maar bij mij’ is de titel van het eerste album van Wesly Bronkhorst, dat op 1 november verscheen. Tevens is het de titel van zijn vijfde single en tweede hitsingle. In juli scoorde hij zijn eerste hit met ‘De lucht was blauw’ (#31).

Wesly is niet iemand die een blad voor de mond neemt. Eind november trad hij op in de Amsterdamse bar ‘La Brochette’, waar ook Dries Roelvink en zijn manager André van Commeneé waren. Volgens Wesly was het gezellig in de bar en nam hij de karaokemicofoon ter hand. Al zingend liep hij op Dries af maar die weigerde om met hem te zingen. Vervolgens zei Roelvink “Ik zing niet met B–artiesten”. Daarop viel Wesly’s mond open van verbazing. “Ik denk dat hij de confrontatie gewoon niet aandurfde. Het is toch niet te geloven. Vorige week bied ik nog aan om hem te helpen bij zijn concert in Ahoy en dan zegt ie nu zoiets tegen me. Wie is hier nou eigenlijk de B-artiest ?”

Volgens André van Commeneé, de manager van Dries klopt het dat Dries dat heeft gezegd, maar hij vindt dat Wesly wel het hele verhaal moet vertellen. André: “Toen Wesly op ons af kwam en Dries uitnodigde om te zingen, zei ik dat we met rust gelaten wilden worden. Dries en ik kwamen in de bar voor ontspanning en als ze willen dat Dries gaat zingen, boeken ze hem maar. Wesly, die een aardige slok op had, bleef zijn zin maar doordrijven. Toen ook Dries zei dat hij niet wilde, zei Wesly iets in de trant van zeikerd of klootzak. Ja dan kan je wat terug verwachten!’”

En hij vervolgt: “Wij komen Wesly niet zo vaak tegen en hebben nooit eerder problemen met hem gehad, alleen hoor je wel eens dat hij wel eens iets te veel tot zich neemt dan goed voor hem is. Ook moet je als A-artiest niet door die installaties in een bar gaan zingen. Van die dingen gaan je trommelvliezen klappen en dat is vragen om negatieve reacties”.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten