maandag 7 april 2008

Colbie Caillat is liever thuis

Colbie Caillat: The little things (59)

Met uitzondering van Zwitserland heeft ‘Bubbly’ in half Europa in de top 10 gestaan. Bij ons stond het nummer in januari twee keer op de derde plaats. Dat grote succes heeft Colbie Caillat enigszins verbaasd. Colbie: “Ik schreef het nummer twee jaar geleden en het is bizar dat het nummer wereldwijd zo populair is. Mijn hele album ‘Coco’ staat vol vrolijke liedjes, net als ‘Bubbly’, dat ‘een blij gezicht’ betekent.” Ook haar nieuw single ‘The little things’ is een luchtig liedje. Colbie komt uit Californië en is het liefst thuis. “Ik mis mijn vrienden en familie wel heel erg. Thuis op de bank een filmpje kijken in mijn pyjama of lekker aan het strand zitten zijn dingen die momenteel aan me voorbij gaan. Al zijn het toeren en het succes natuurlijk wel fantastisch.”

Geen opmerkingen:

Een reactie posten