maandag 19 mei 2008

Alain Clark is niet bang om zich bloot te geven

Alain Clark: Blow me away (14)

Het gaat Alain Clarke voor de wind. Z’n album ‘Live it out’ heeft de platina status bereikt. ‘Blow me away’ is de derde single die van dat album afkomstig is. ‘This ain’t gonna work’ bleef vorig jaar oktober nog net buiten de top 10 steken, maar ‘Father and friend’ verging het begin dit jaar beter: het duet tussen vader en zoon Clark reikte tot #2 en staat deze week, na twintig weken notering, nog altijd op #22 genoteerd.

De single ‘Blow me away’ is net als het hele album ‘Live it out’ een plaat geworden waarop Alain zich blootgeeft. “Iemand die goed luistert, weet wie ik ben. Nee, dat vind ik niet eng. Ik heb de keuze al lang geleden gemaakt om dat te delen met mijn luisteraars. Ik vind het wel een fijn idee zelfs, dat ik muziek daarvoor kan gebruiken. Niet zozeer om mensen te beïnvloeden, maar wel fijn dat ze zich met mij kunnen identificeren.”

Geen opmerkingen:

Een reactie posten