maandag 13 oktober 2008

Robin S vaart de hele wereld rond

Robin S: Show me love 2008 (4)

‘Luv 4 luv’ was haar grootste hit tot nu toe (#5 in 1993), maar met deze remix van haar debuuthit ‘Show me love’ overtreft Robin S zichzelf. Ze klimt in de tweede week van 13 naar #4 met de remix van ‘Show me love’. De oorspronkelijke hit kwam in 1993 tot #13, maar stond wel achttien weken genoteerd. In 1994 scoorde ze nog twee hits met ‘What I do best’ (#23) en ‘Back it up’ (#40). Maar daarna hield het op voor Robin...

Tenminste, in Nederland, want in Amerika ging het haar voor de wind. Drie keer scoorde ze een #1-hit in de Dance chart (waaronder met ‘Show me love’). Na 1997 stokte echter voor Robin ook daar het succes.

In 2002 keerde Robin S weer even terug in de belangstelling met een remix van ‘Show me love’ door Tonka. Veel had ze er niet aan, want die remix bleef op #80 hangen. Inmiddels was Robin S veroordeeld tot zingen op cruiseschepen in Europa en Azië. Wellicht brengt deze remix haar weer meer succes, want de zangeres heeft al heel wat nieuw materiaal op de plank liggen, maar nog geen platenmaatschappij gevonden die het uit wil brengen.

Robin S heet voluit Robin Stone, is inmiddels 46 jaar en woont in de Amerikaanse staat Georgia. Ze heeft drie kinderen en vier achterkleinkinderen.

Iets om naar uit te kijken voor Robin: dezelfde sprong van 13 naar #4 werd vorige week gemaakt door Gerard Joling. En je weet wat daar deze week van terechtgekomen is...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten