zondag 7 december 2008

Kanye West stopt er mee

Kanye West: Love lockdown (10)

Na ‘Homecoming’ feat. Chris Martin (#39 in maart), ‘American boy’ (#5 in mei), is ‘Love lockdown’ de derde hit dit jaar voor Kanye West en zijn tweede top 10-notering. Het nummer is afkomstig van het album ‘808’s & heartbreak’ en dat zou (voorlopig) wel eens zijn laatste album kunnen zijn. In navolging van onder anderen Beyoncé, Gwen Stéfani, P. Diddy en Justin Timberlake, begint ook Kanye West zijn eigen kledinglijn: ‘Pastelle’. En om deze een succes te laten worden, wil de zanger/componist/producer het een jaartje rustig aan doen. Kanye: “Ik ga denk ik stage lopen en misschien wat meer optrekken met bevriende ontwerpers waarvan ik kan leren. Met ‘Pastelle’ wil ik iets maken dat andere ontwerpers inspireert, niet iets van ‘oh, hij maakt gewoon geld met zijn naam. Ik wil de wereld niets minder dan kunst brengen.”

Geen opmerkingen:

Een reactie posten