maandag 12 januari 2009

Imroselect zingt recht uit het hart

Imroselect: Wat jij wilt (71)

Imroselect is niet een nieuwe groep, maar het pseudoniem van Imro Reckerts, geboren op 8 februari in Amsterdam. Imro zingt al sinds de middelbare school, nam zangles, trad op in verschillende groepen en formeerde zijn eigen groep Just dha soul, waarmee hij in 1999 de finale haalde van de Grote prijs van Nederland. In 2002 nam Imro met de groep SoulFX een singletje op. Sinds 2003 gaat hij verder als Imroselect, en bracht een aantal nummers uit. In 2007 maakte hij deel uit van de kweekvijver van TMF en toerde door Nederland. Voor Imro is muziek zijn leven. Imro: “De nummers die ik schrijf komen rechtstreeks uit mijn hart. Ik heb altijd hard moeten vechten voor de dingen die ik heb bereikt in mijn leven, die kracht hoor je ook terug in mijn muziek.”

Geen opmerkingen:

Een reactie posten