woensdag 15 juli 2009

Sanne Hans heeft 12 nieuwe liedjes

Miss Montreal: Seven friends (63)

‘Seven friends’ van Miss Montreal is de eerste notering die we tegenkomen die in de tweede week stijgt in plaats van zakt. Het nummer boekt in de tweede week een winst van 36 plaatsen en belandt op een 63ste plaats. ‘Seven friends’ is de derde single van het album ‘Miss Montreal’ dat in mei verscheen. In het nummer bezingt zangeres Sanne Hans dat ze hoopt dat dat er bij haar afscheid van het aardse bestaan, nog minstens ‘Seven friends’ heeft. Wij vermoeden dat het er wel meer zullen zijn. Op 10 september komen daar waarschijnlijk nog wel een paar vrienden bij, wanneer ze het voorprogramma van Coldplay verzorgt. Intussen zit Sanne niet op haar lauweren te genieten van het succes van haar eerste album, maar is ze druk bezig met nieuwe liedjes. Op haar website meldt ze: “Hai, ik ben thuis allemaal nieuwe liedjes aan het opnemen. We (Peter, mijn beste vriend, en ik) hebben ons hele huis omgebouwd tot studio. Het heeft zelfs een naam gekregen: Studio Weltevree a.k.a The Mill (lang verhaal) hahaha. Ik heb er al 12 nieuw! Ik weet echt niet waar ik het vandaan haal maar blijkbaar lukt het aardig! Ben heel blij dat het best goed gaat allemaal. Het liefst wil ik jullie natuurlijk alles laten horen maar dat kan niet”.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten