zondag 2 augustus 2009

Dirk Meeldijk zingt liedje uit zijn jeugd

Dirk Meeldijk: Ik hou van jou (52)

Toen Peter Waaldrecht in 1973 'Ik hou van jou' opnam en net niet de toenmalige Hilversum III Daverende Dertig haalde, was Dirk Meeldijk uit Heemstede nog geen vijftien jaar oud. Je zou denken dat hij die uitvoering wellicht niet kent. Niets is minder waar, want Ronald Moonen, één van drie componisten van ‘Ik hou van jou’, stond in 2007 aan de wieg van het hitsucces van Dirk, die met ‘Ik hou van het leven’ zijn eerste hit scoorde. Het nummer bereikte begin dit jaar in de Goldfinger remix zelfs de 28ste plaats. Dus Dirk moet de uitvoering wel kennen.

Ik hou van jou’ is Dirk Meelweg zijn vierde hit en die zal hij zeker op 17 oktober ten gehore brengen tijdens zijn eigen concert in het conference centre Leeuwenhorst in Noordwijkerhout. Naast Dirk komen onder andere ook Rob van Daal, Franky Falcon en Peter Beense de sfeer verhogen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten