dinsdag 13 april 2010

Chelc-d neemt Save me alsnog op

G-lontra feat. Chelc-d: Save me (89)

Het heeft bijna een jaar geduurd dat het dansproject G-lontra feat. Chelc-d, met een opvolger komt van hun #1-hit ‘Give’ uit 2009 en #44 in de jaarlijst. Dat nummer was het thema van het dansfeest Extrema outdoor, dat jaarlijks plaats vind in Best bij Eindhoven.

‘Extrema outdoor’ 2010 is pas in juli, dus dat duurt nog even. ‘Save me’ is niet het thema, want het nummer is nu als uit en eigenlijk de voorloper van ‘Give’. Met ‘Save me’ won Chelsea Domenica van de Kimmenade, zoals Chelc-d volledig heet, namelijk in april 2009 de tweede prijs van het demo duel van Radio 538. Winnaar werd toen Falco deJong Luneau, die met ‘Nobody’ zijn eerste hit scoorde (#21).

Save me’ was gemaakt zonder Rockz, die later wel meedeed op ‘Give’. En ook op de cd-single die nu is verschenen, doet Rockz niet mee. Wel is G-lontra (= Jan van Otterdijk) weer van de partij, die ‘Save me’ schreef samen met zijn vader Ed van Otterdijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten