dinsdag 13 april 2010

Gerard Joling gered door instores

Gerard Joling: Ik leef mijn droom (1) *** tweede week op #1 ***

Zonder enige moeite houdt Gerard Joling met ‘Ik leef mijn droom’ de eerste plaats in handen. Het nummer staat nu voor de tweede week bovenaan en als Gerard voldoende instores blijft doen (waarover zodadelijk meer), zal hij wellicht op zijn verjaardag op 29 april, dus over ruim twee weken, nog op #1 staan.

instores

Misschien moet Caro Emerald, net als Gerard Joling, alle Music Stores af in het het land voor signeersessies. Dan stijgt haar single ‘A night like this’ wellicht weer terug naar #1! Want laten we wel zijn, zonder het doen van instores zou ‘Ik leef mijn droom’ niet op #1 hebben gestaan, maar ergens anders in de top 5. Signeersessies van een artiest, instores genoemd, helpen veel, voornamelijk, Nederlandstalige artiesten, aan een (hoge) notering in de Single Top 100, want voor de andere lijsten worden instores niet meegeteld. Overigens zijn er fans die meerdere instores aflopen en zijn plaatje ook vaker kopen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten