zondag 27 juni 2010

Armin van Buuren gaat weer op wereldtournee

Armin van Buuren: Full focus (87)

Nog een klein half jaar en dan kunnen de fans van Armin van Buuren eindelijk weer los. Op 13 november geeft hij namelijk weer zijn befaamde ‘Armin only’ concert in de Jaarbeurs in Utrecht. Dan is zijn wereldtournee, die zo’n acht manden gaat duren, en waarbij hij zo’n 35 landen aan zal doen, een maand aan de gang. Een maand daarvoor, op 10 september, verschijnt zijn vierde album ‘Mirage’. Op dat album, waarop zowel instrumentale nummers als gezongen nummers staan, staat ook een track met Adam Young van Owl city, die geïnspireerd was door de muziek van Armin. ‘Full focus’ is de eerste single.

bijzondere connectie

Armin: “Voor mij staat ‘Mirage’, waar ik zo’n half jaar aan heb gewerkt, voor het gevoel van euforie dat ik krijg als ik al die mensen voor mijn ogen zie genieten tijdens mijn set. Mijn passie voor muziek die ik op zo’n moment deel met iedereen om me heen. Als die bijzondere connectie er is, hangt er haast een soort deken van positieve energie in de zaal. Ik sta dan voor 200% te genieten. Dat gevoel wil ik met ‘Mirage’ uitdrukken.”

Geen opmerkingen:

Een reactie posten