maandag 28 juni 2010

Miss Montreal is een baan!

Miss Montreal: Swing the night away (60)

Haar debuutalbum ‘Miss Montreal’ staat nog steeds genoteerd, deze week op #80 en dat voor de 54ste week. We zijn benieuwd of het album over een maand nog genoteerd staat, want dan verschijnt de opvolger ‘So … anything else’. Als voorloper is ‘Swing the night away’ uitgebracht, waarmee ze haar zesde hit scoort. Het liedje gaat over wat ze de laatste maanden heeft meegemaakt.

hard werken

Voor Sanne Hans (Miss Montreal) begon het succes in 2008 met de single ‘Just a flirt’ dat de vierde plaats bereikte. Het succes daarna heeft haar zeker overrompeld, waardoor ze een tijdje de weg kwijt was. Dagenlang at ze niet en vond alles ontzettend eng. Maar tegelijk was het een droom die was uitgekomen. Toch blijft ze de angst houden dat alles opeens afgelopen kan zijn. Sanne: “Mijn succes mag ik niet als iets vanzelfsprekends ervaren. Daarom probeer ik mezelf elke dag in te prenten dat ik hard moet blijven werken. Ik ben bang dat alles opeens over is. Dat dit succes tijdelijk is.”

Miss Montreal is een baan!

Het succes dankt ze aan haar fans, maar al die aandacht vindt ze soms ook ‘irritant’. “Miss Montreal zijn is niet alleen mijn baan, maar ook mijn leven geworden. Veel mensen zien alleen de stralende Sanne die succes heeft. Dat is zeker een kant van me, maar ik heb ook nog een privé-leven. Met de problemen die daar bij horen.”

Geen opmerkingen:

Een reactie posten