zondag 19 september 2010

Single Xander was uitgesteld vanwege gezondheid zoon

Xander de Buisonjé: Een brief (76)

Tien hits scoorde Alexander Serge (Xander) de Buisonjé (Voorburg, 19 juli 1973) met Volumia!, waaronder twee top 10-hits: ‘Afscheid’ (#4) en ‘Hou me vast’ (#2), beide in 1998. Na Volumia! ging hij solo en stond hij vier keer genoteerd, de voorlaatste keer in 2006 met ‘Dit is mijn stem (Casser la voix)’, samen met Patrick Bruel (#64). Sindsdien heeft hij van alles gedaan, onder andere het presenteren van ‘De Vrienden van Amstel Live’ en de serie ‘Zij gelooft in mij’, waarin ex-gedetineerden een nieuwe kans krijgen om een liefde te zoeken. Daarnaast werd hij in januari voor de tweede keer vader van zoon Dex en trouwde hij op 1 juli met Sophie Steger.

Vanwege stemproblemen kon hij zich minder op zijn zangcarrière richten, maar daar komt nu verandering in. ‘Een brief’ is de voorloper van zijn vierde soloalbum ‘Uit liefde’, dat op 8 november uitkomt. Xander: “Alles uit liefde is wie ik ben. Ik kan weer op een heldere manier naar de dingen kijken”. ‘Een brief’ zou begin dit jaar al uitkomen, maar werd vanwege de ziekenhuisopname van zijn zoon Dex, uitgesteld tot deze maand.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten