maandag 29 november 2010

Het succesjaar van Frans Duijts

Frans Duijts: Kom terug bij mij (28)

Voor Frans Duijts kan 2010 niet meer stuk. Na in 2008 en 2009 twee hits te hebben gescoord, is hij met ‘Kom terug bij mij’ al toe aan zijn vierde dit jaar, dat is 200% winst voor Frans! Daarnaast stond zijn debuutalbum ‘Zo ben ik mezelf’ uit 2008, 104 weken onafgebroken in de Album Top 100. Verder kreeg hij begin september tijdens de Buma awards uit handen van zijn vader een platinaplaat voor de verkoop van meer dan 50.000 exemplaren van ‘Zo ben ik mezelf’. En last but not least kreeg hij de Buma award voor ‘beste zanger’.

Frans Duijts is ook maar een mens en kan dus ook ziek worden. In september stak bij hem een virus de kop op, waardoor hij het noodgedwongen een tijdje rustig aan moest doen. Maar sinds een maand staat hij weer regelmatig op de bühne. En nog meer goed nieuws, want onlangs hoorde Frans dat hij genomineerd is voor twee Sterren.NL awards: voor ‘beste artiest Nederlandstalig’ en ‘beste album ‘Leef je droom’’, waarmee hij zeer vereerd is. In 2009 won hij de award voor ‘beste nieuwkomer’. Op 16 december worden de winnaars van de Sterren.NL awards 2010 bekend gemaakt.

‘Kom bij me terug’ is de negende hit voor Frans en de vierde single van zijn album ‘Leef je droom’, dat eind februari verscheen. Tijd dus voor een nieuw album Frans!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten