maandag 28 maart 2011

Django Wagner komt met nieuw album

Django Wagner: Die mooie ogen (hebben mij bedrogen) (36)

Die mooie ogen (hebben mij bedrogen)’ is de zevende notering voor Django Wagner. Van de voorgaande zes hits, bereikten vijf de top 20, waaronder twee top 10-hits: ‘Mooie blauwe ogen’ (#9 in 2009) en ‘Mijn naam dat is Marina’ (#5 in 2010). Met uitzondering van de kersthit ‘Ik kom naar huis (met kerstmis)’ (#15), waren de voorgaande hits allen afkomstig van zijn debuutalbum ‘Kali’. Tijd dus voor een nieuw album en dus zijn Django en zijn team, bestaande uit Waylon van der Heijden en Frank van Weert, de studio ingedoken. Half april kun je daarvan het resultaat verwachten, getiteld ‘Mijn gevoel’. In oktober geeft Django een concert in de Rijnhal in Amsterdam.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten