zaterdag 10 september 2011

Gers Pardoel doet poppetjes de deur uit

Gers Pardoel: Ik neem je mee (60)

Het gaat goed met Gers! De dertigjarige rapper uit de Kèts liet voor het eerst nationaal van zich horen op de single ‘Broodje bakpao’, samen met the Opposites en Sef, leverde hem vorig jaar meteen een #1-hit op. Daar kwam begin dit jaar een #8-notering bij voor ‘Ik ga hard’, samen met the Partysquad en consorten. De eerste volledige solosingle van Gers liep wat minder; ‘Morgen ben ik rijk’ bleef steken op #61. Wat dat betreft doet ‘Ik neem je mee’ het meteen al beter met een zestigste plek. Intussen is ook Gers’ debuutalbum in aantocht. ‘Deze wereld is van jou’ zal op 30 september verschijnen.

De single ‘Ik neem je mee’ is geproduceerd door collegarapper Reverse. De grappige poppetjesclip is in elkaar gezet door ‘Job, Joris en Marieke’, een studio voor illustratie, design, muziek en animatie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten