dinsdag 5 juni 2012

Sieneke wil nog wel een keer naar het Eurovisie Songfestival

Sieneke: Hé lekker ding! (64)

Frappant! Sinds Sieneke in 2010 meedeed aan het Eurovisie Songfestival, brengt ze ieder jaar zo rond het liedjesfestijn een liedje uit. Vorig jaar was het ‘Vita bella’, goed voor een 40e plaats, dit jaar komt ze met ‘Hé lekker ding!’, want ook Sieneke wordt ouder (1 april is ze 20 jaar geworden).

Eurovisie Songfestival

Nog voordat Joan Franka in de tweede halve finale haar liedje ‘You and me’ zong, meldde Sieneke dat zij geen spijt had van haar deelname destijds. Sieneke: Integendeel, het smaakt naar meer. Twee jaar na dato besef ik pas wat ik heb meegemaakt. Op het moment zelf, besef je dat helemaal niet. Het blijft absoluut een mooie ervaring. Als ze me vragen of ik weer mee zou doen, dan doe ik het wel weer, denk ik. Het is zo’n geweldige ervaring!” Sieneke haalde de finale ook niet (net als zeven andere Nederlandse inzendingen), en eindige veertiende.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten