zondag 2 juni 2013

Lytse Hille wil heel feestend Nederland aan het meezingen krijgen

Lytse Hille: De lach van mijn gezicht (90)

Twee jaar hoorden we niets van hem, maar anno 2013 is hij weer terug: Lytse Hille, geboren als Hille de Vries in de Friese plaats Kollum. Jaren woonde hij in het Groningse Leek, maar sinds kort in Drachten en daarmee is hij weer terug in Friesland. ‘De lach van mijn gezicht’ is zijn derde hitsingle, geschreven door Jeffrey Weber, zoon van Marianne Weber en geproduceerd door Frank Verkooyen.

Lytse: “Ik kreeg de tekst van het liedje onder ogen en het was voor mij meteen alsof het op m’n lijf geschreven is. Dit liedje is voor mij de afsluiting van een vervelende periode en het begin van een nieuw tijdperk waarin ik van Groningen tot Vlissingen, kortom heel feestend Nederland aan het meezingen wil krijgen.”

Geen opmerkingen:

Een reactie posten