zondag 9 juni 2013

Miley Cyrus is niet onder de indruk van kritiek

Miley Cyrus: We can’t stop (54)

‘We can’t stop’ is nu al de grootste hit voor Miley Cyrus. Tot deze week kwam ze niet verder dan #80, dat was in 2008 met ‘7 things’. Miley werd geboren als Destiny Hope Cyrus op 23 november 1992 in Nashville, Tennessee. Haar bijnaam Miley is afgeleid van Smiley, want de kleine Cyrus was in haar jonge jaren een echt lachebekje. Ze is de dochter van Billy Ray Cirus, die drie hits in ons land scoorde.

Voordat Miley Cyrus in 2008 ook de muziek indook, speelde ze vanaf 2006 het personage Hannah Montana in de gelijknamige jeugdserie. Om af te komen van haar tienerimago, speelde ze in meer volwassen films en nam ze in 2009 de EP ‘The time of our lives’ op, waarop ze meer klinkt als een popzangeres. Die lijn zette ze voort op haar drie albums. ‘We can’t stop’ is de voorloper van haar vierde album dat later dit jaar verschijnt. Aan het album wordt onder andere meegewerkt door Pharrell Williams.

kritiek

Er is nogal wat te doen over de videoclip van ‘We can’t stop’. Zo zou het nummer mensen aanzetten tot het gebruik van drugs. En daarnaast show ze haar achterkant. Miley Cyrus is daar niet van onder de indruk: “Iedereen heeft altijd een mening over me, maar mijn fans, zij zijn altijd achter me blijven staan, wat er ook aan de hand was. Dit nummer vertelt over de plek waar ik nu in mijn leven ben”.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten