maandag 14 oktober 2013

Jennifer Lynn gaat van Velzen achterna

Jennifer Lynn: Fix you (29)

“Ik hou van uitdagingen. Ik doe graag iets onverwachts. Daarom neig ik naar iemand die me iets kan leren wat ik niet verwacht. En misschien is diegene ook wel een weegschaal net als ik”, zei de 35-jarige Jennifer Lynn na het zingen van het nummer ‘Fix you’, zichzelf begeleidend achter een keyboard. En vervolgens koos ze voor Ali B als coach, die haar zei: “ik voel wat je bedoelt en ik zal je gevoelens beschermen”. Na Jennifer lukte het ook Steffen Morrison (zie onder #4) alle coaches over de streep te krijgen. Het origineel van Coldplay gaat op herhaling op #66.

Jennifer Lynn, aanstaande donderdag wordt ze 36,  is afkomstig uit Chicago. Ze heeft zichzelf (bas)gitaar, harmonica, drums en piano leren spelen. Samen met Ron Grimes schreef ze het nummer ‘Remember to breath’ dat wordt gebruikt in de ‘best of BBC Earth & Wildlife series’. Sinds twee jaar woont ze in Scheveningen en speelt daar in de Crazy piano’s bar, waar Roel van Velzen ook ooit is begonnen.

In 2005 bracht Jennifer haar debuutalbum uit. Met de Nederlandse producer Tjeerd van Zaanen werkt ze aan de opvolger. Die zou nu wel eens wat sneller kunnen komen dan verwacht, nu we haar gaan terugzien tijdens de live shows. Althans als ze the battles heeft overleefd, die al in september zijn opgenomen. Jennifer weet het dus al!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten