zondag 3 november 2013

Jordi Falcon doet het liever alleen

Jordi Falcon: Laat me alleen (71)

Als Franky Falcon het nog twee weken langer had volgehouden met ‘Ik heb niemand nodig – remix 2013 –’, had hij tegelijk met zijn zoon in de Single Top 100 gestaan. Jordi Falcon, echte naam Jordi van Valkenburg (’s-Hertogenbosch, 22 juli 1995), komt deze week binnen met het nummer ‘Laat me alleen’.

Zingen doet Jordy Falcon z’n  hele leven al, maar serieus werd het na een optreden voor publiek tijdens een vakantie in Gran Canaria. ‘Laat me alleen’ is zijn derde single na ‘Mijn gevoel’ en ‘Laat me alleen m’n schat’, beide in 2012. Jordy deed in mei van dit jaar mee aan Bloed, Zweet en Tranen, de zoektocht naar een nieuwe volkszanger(es). Net als zijn vader (in hetzelfde programma!) ging hij niet door.

Vader Franky scoorde pas op zijn 46e zijn eerste hit, zoon Jordy doet het al op zijn 18e. Overigens de kans dat vader en zoon binnenkort wel samen in de hitparade staan, is groot, want op 7 december komt het duet ‘Als ik jou zeggen kon’ van de twee uit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten