zondag 12 januari 2014

Armin van Buuren werkt mee aan alcoholcampagne van bierbrouwerij

#47 Armin van Buuren: ‘Save my night’  *** hoogste eerste weeks ***

Zelf drinkt hij op zijn tijd ook wel eens een biertje, maar alles met mate. Dat is min of meer ook de slogan van de campagne ‘Dance more, drink slow’, waaraan Armin van Buuren zich heeft verbonden. De actie is van bierbrouwerij Heineken die met de campagne gematigd alcoholverbruik wil aanmoedigen.
 Armin: “Ik sta helemaal achter de boodschap en ik denk dat je dat met muziek op een positieve manier kunt veranderen. Ik maak wel eens mee dat mensen onder invloed zijn en dat bevordert niet altijd de sfeer. Verantwoordelijk omgaan met drank is een belangrijke issue en om dat via mijn muziek, zeker via de ‘Save my night’-track, te kunnen delen met mijn fans op de dansvloer, is echt uniek." Daarnaast vindt Armin het bijzonder dat zo’n gerenommeerd merk er aandacht aan besteedt.

Vergeet echter niet dat er ook geld verdiend moet worden, want de jeugd van nu is de consument van morgen. Daarnaast wil de bierbrouwerij voorkomen dat er strengere regels van overheidswege worden opgelegd aan de alcoholbranche. Sinds 1 januari mag al niet meer geschonken worden aan jongens en meisjes jonger dan 18 onder het motto NIX18.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten