zondag 23 maart 2014

Sharon Doorson schreef zelf een rap

#53 Sharon Doorson: Louder

‘Louder’ is de vijfde hitsingle voor Sharon Doorson, maar daar zit geen opgaande lijn in. De start met ‘Fail in love’ (#17 in 2012) was veelbelovend, maar daarna ging het alleen maar naar beneden. Het dieptepunt werd vorig jaar bereikt met ‘Run run’ dat niet verder kwam dan #48, en dat was in de week van binnenkomst!

Onlangs heeft Sharon laten weten minder R&B, maar meer Urban te gaan brengen. “‘Kijk, ik ben natuurlijk een R&B-zangeres, dus ten alle tijden, wat voor track ik ook zing, hoor je mijn R&B-vocals terug. Maar ik vind het wel cool om iets meer urban-invloeden in mijn muziek te gaan combineren. Dus dat het niet alleen maar dance, dance is.” Wellicht dat ze daarom wel een zelfgeschreven rap heeft opgenomen in ‘Louder’.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten