zondag 7 september 2014

Wesly Bronkhorst scoort met nummer dat afgewezen werd door Jeroen van der Boom

#75 Wesly Bronkhorst: Ik ga maar

Zien we dat nu goed? Zit Wesly Bronkhorst in de preview van zijn nieuwe single ‘Ik ga maar’ te bellen achter het stuur en niet handsfree? Ook al is het in scène gezet, dan nog zou Wesly beter moeten weten.

‘Ik ga maar’, zijn negende notering, is geschreven door Hans van Vondelen en Tony Neef. In eerste instantie werd het nummer aangeboden aan Jeroen van der Boom. Niet vreemd want Tony Neef schreef voor hem ‘Je bent zo’ (een vertaling van ‘Silencio’ van David Bisbal), waarmee Jeroen in 2007 zijn eerste #1-hit scoorde. Waarom Jeroen van het nummer af zag van ‘Ik ga maar’ is niet bekend. Wesly is in elk geval ontzettend blij en vereerd dat hem is  gegund ‘Ik ga maar’ op te nemen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten