zondag 2 november 2014

Nick & Simon raken de juiste snaar

#85 Nick & Simon: Pak van mijn hart

In tegenstelling tot Jan Smit, die alles (.. ) in het werk stelt om met een single de eerste plaats te bereiken, lijkt het hits maken Nick & Simon niet (meer) zoveel te doen. Van de voorlaatste vijf singles kwamen er drie niet hoger dan de 42e plaats. Voor de overige twee was #11 de hoogste plaats. Daarnaast stonden vier van de vijf hits slechts één week genoteerd!

juiste snaar

‘Pak van mijn hart’ zou het wel wat langer kunnen volhouden. Het nummer is namelijk de titelsong van de gelijknamige film van regisseur Kees van Nieuwkerk, die vanaf aanstaande donderdag, 6 november, in de bioscopen draait. Kees over het nummer: “Nick en Simon raken met deze titeltrack precies de juiste snaar. Ik heb het geprobeerd maar ik krijg het nummer niet meer uit mijn hoofd. Laat de feestdagen en de première maar komen!”
Pak van mijn hart, met hoofdrollen voor Chantal Janzen, Benja Bruijning, Fedja van Huêt en Halina Reijn, is een romantische komedie die met de komende feestperiode in zicht, veel bezocht zal worden.

kerstalbum

Waar Nick & Simon wel hoge ogen mee gaan gooien, is Christmas With… Nick & Simon: It’s Beginning To Look A Lot Like Christmas, een nieuwe uitgave van hun kerstalbum Christmas With… Merry Xmas Everyone! uit 2013. De nieuwe uitgave kent vijf nieuwe kerstliedjes (waaronder duetten met Matt Simons en Miss Montreal) plus de kerstversie van ‘Pak van mijn hart’. Daarnaast krijg je er ook nog een DVD bij met opnames van de kerstspecial van vorig jaar. De nieuwe uitgave is vanaf aanstaande vrijdag te koop; wij voorspellen hun zevende #1-album. Meer daarover over twee weken in de albumflitsen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten